تلفن : 6-93 00 77 33 061
العربية العربية English English فارسی فارسی
برگزاري مجمع عمومي عادي شرکت گروه پزشکی اهواز - سهامی خاص

منتشر شده در تاریخ ۱۳۹۵/۰۵/۰۱


  مدیریت بیمارستان آپادانا از برگزاري مجمع عمومي عادي شرکت گروه پزشکی اهواز خبر داد و گفت : مجمع عمومی عادی صاحبان سهام شرکت گروه پزشکی اهواز(بیمارستان آپادانا) در تاریخ 01/05/1395در سالن اجتماعات هتل بین المللی پارس با حضور دکتر بهشتی فر مدير عامل،اعضای هیئت مدیره و سهامداران بیمارستان برگزار گردید .
آقای عبیات تصريح نمود : در این جلسه پس از تعیین هیئت رئیسه مجمع، گزارش هاي فعالیت هیئت مدیره و صورت های مالی توسط مدیرعامل محترم جناب آقای دکتر بهشتی فر به استماع مجمع رسید و پس از بررسی عملکرد بیمارستان در سال 94 و مقایسه آن با سال 93  ، برنامه های پیشنهادی هیئت مدیره جهت انجام در 4 سال آینده از جمله ساخت و تجهیز اتاق عمل آبی ، خرید زمین برای ساخت پارکینگ،ساخت آشپزخانه صنعتی و... پس از شور و بررسی به تصویب سهامداران محترم رسید و بدین ترتیب پرونده چهل دومین سال عملکرد گروه پزشکی اهواز بسته شد .
ايشان يادآور شد: بیمارستان آپادانا به عنوان اولین بیمارستان خصوصی استان به همت عده ای از پزشکان و متخصصان متبحر و مجرب استانی در سال1353 افتتاح گردید و از آن زمان تاکنون ارائه خدمات درمانی ایمن و اثر بخش را با حفظ کرامت انسانی سرلوحه کار خویش قرار داده و  امـروز پزشـكـان بيمـارستان آپـادانا خرسندند كه به پيـروي از بنيـانگذاران بيمارستان آپـادانا و اقتدا به خصـلت نيـكوي آن بزرگان به ارائه خدمت به بيماران  مي پردازند.
آقای  عبیات تصريح نمود: ارزش سهام این بیمارستان  رشد پیش رونده ای نسبت به سایر بیمارستان های مشابه داشته و سالانه با توجه به ترقی سرمایه گذاری، روبه رشد است ضمنا آپادانا در دو سال گذشته بیش از 15 سهامدار جدید و جوان جذب نموده که این امر موفقیت قابل توجهی در تاریخ بیمارستان به خصوص در دو دهه گذشته می باشد.

شایان ذکر است سرمایه گذاری در مرکز تصویربرداری یک نقطه عطف در ارائه خدمات ایمن و تکمیل تجهیزات بیمارستان و حلقه مفقوده ای بود که هویدا شد.

وي افزود : درپایان جلسه بار دیگر دکتر بهشتی فر با تصویب جمیع آراء سهامداران به عنوان مديرعامل بیمارستان آپادانا انتخاب گردید.

دکتر بهشتی فر ضمن قدردانی از  حسن اعتماد و نظر سهامداران محترم نسبت به عملکرد خود ، از زحمات پزشکان، مدیران و پرسنل محترم بیمارستان تشکر  و تاکید نمود: هر اقدامی که تاکنون انجام شده حاصل کار و تلاش گروهی همه عزیزان بوده و ما برای چهارسال آتی نیز بیش از 30 برنامه کلان داریم که بحول قوه الهی و همکاری کلیه عوامل اجرایی در راستای ارائه خدمات ایمن و موثر بهداشتی و درمانی به عموم مردم به سرانجام خواهیم رساند.

شایان ذکر است انتخاب بازرس قانوني براي سال مالي ترازنامه و حساب منتهي به سال95صورت پذیرفت و تعیین روزنامه كثيرالانتشار جهت درج آگهي هاي بیمارستان و ساير مواردي كه در صلاحيت مجمع عمومي عادي ساليانه است از موارد دستور جلسه ذكر شده بود.

.

.

.

. شرح نتایج آرا

انتخابات هیئت مدیره بیمارستان:

آقای دکتر بهشتی فر  67 رای

آقای دکتر احتشام  62 رای

آقای دکتر طلائی زاده  62 رای

آقای دکتر مجید جاسمی  55  رای

آقای دکتر پناهی  51 رای

آقای دکتر  افتخار  51  رای

آقای دکتر موسوی  47  رای

خانم دکتر وحیده ذاکر حسینی  36  رای

آقای دکتر خالد ساکی  34  رای

آقای دکتر سیاحی  28  رای

آقای ذکتر آبشتن  27  رای

آقای دکتر درویشی  26  رای

.

.

.

.انتخاب بازرس و تعداد آرا :

آقای دکتر نادر ساکی  59  رای

آقای دکتر دزفولیان  18  رای

آقای دکتر  فرامرزی  4 رای

 





fuck

نشریات الکترونیک

fuck

مقالات عمومی و تخصصی

fuck

تورمجازی و گالری تصاویر

fuck

پزشکان و متخصصان مجموعه آپادانا